środa, 17 maja 2017

Projekt łazienki na parterze

Wreszcie przyszedł czas na to, co w budowie domu jest najciekawsze, daje najwięcej satysfakcji - urządzanie. Już w poprzednim wpisie wspomniałam o kotłowni, która właśnie jest robiona, ale to akurat najmniej ciekawe pomieszczenie w domu. Dziś zaprezentuję Wam projekt swojej łazienki. Na razie tylko tej na parterze, bo ograniczamy się do urządzenia tylko tej części domu. Resztę będziemy wykańczać w późniejszym czasie. Tak wiem, kurzy się strasznie, ale jakoś to przeżyjemy. Po to chciałam dom z osobnym wejściem na poddasze i drzwiami oddzielającymi piętra, by podczas urządzania poddasza nie było w domu pobojowiska i sterty kurzu.

Kilka miesięcy temu snułam już plany, jak urządzić parter naszego domu. Pisałam też o łazience i wiecie co, moja koncepcja się zmieniła, bo znalazłam płytki, które mnie oczarowały. Początkowo chciałam, by łazienka była szara z żółtymi dodatkami. Szarych płytek jest bez liku, więc skupiliśmy się z mężem na poszukiwaniu żółtych, bo to mniej popularny kolor. I nagle ukazały się nam - piękne, żółte płytki (tak dla mnie one są żółte mimo, że każdy widzi w nich kolor pomarańczowy), jak je sobie wymarzyłam. Akurat szarego koloru w tej kolekcji nie było, więc postanowiliśmy połączyć żółty z białym i czarnym. 

Ach ja niemodna, teraz króluje styl skandynawski, a ja sobie żółtą łazienkę wymyśliłam, jak z jakiegoś PRL-u ;) A, co wolno mi, bo jest moja!

Projekt łazienki przygotowała dla nas pani Monika Pajączkowska z BEST w Wolbromiu, a dzięki jej uprzejmości, mogę się nim Wam pochwalić.     
   





Jedyna zmiana, którą postanowiliśmy wprowadzić w projekcie to inny kolor dekoru, który będzie jednak z czarnymi kwiatami, by bardziej się odznaczał. 

Intensywnie myślę również nad kolorem szafki pod umywalkę, bo rozważam też czarną. Szafka w jakim kolorze Waszym zdaniem pasowałaby bardziej?  

32 komentarze :

  1. Ach, przede mną również wyzwania remontowe ;) jeśli chodzi o szafkę pod umywalką to słusznie nawiązuje do koloru płytek, czarna chyba byłaby za "ciężka". Ja się tylko zastanawiam czy tam się wszystko pomieści, co trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie się zastanawiam czy czarna szafka nie przytłoczy tej łazienki. A co do tego czy u nas się wszystko zmieści, to tak, bo projekt jest wykonany z dokładnością co do centymetra, więc nie ma obaw, mimo, że łazienka jest bardzo mała ;)

      Usuń
  2. WOW! Taka podwójna umywalka to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Prawda teraz tylko styl skandynawski, ale mam wrażenie, że za dużo już tego wszędzie. Może szafeczka w koloże piaskowym/beżowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm..., myślisz, że będzie to pasowało do tego żółtego/pomarańczowego?

      Usuń
  4. Ciekawy projekt. :) Ja raczej na czarną w łazience bym się nie zdecydowała, ale to wszystko zależny od upodobań. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obawiam się czerni w łazience, bo będziemy mieć uzdatniacz wody ;) Kwestia tylko tego czy się wkomponuje odpowiednio do płytek ;)

      Usuń
  5. obawiam sie ze szafa, plytki i grzejnik, to jednak za duzo czerni. Ale to ja tak mysle. ty zrobisz jak ci wygodnie :)
    łazienke masz podobną do lazienki moich tesciów. Funkcjonalna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że początkowo chcieliśmy całą ścianę w czarnych płytkach? :D Cały czas mnie właśnie zastanawia czy warto zmieniać kolor tej szafki, bo tak jest bardzo ładnie.

      Usuń
  6. Troszeczkę nie mój styl, aczkolwiek czerń w łazience brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż by to było, gdyby każdemu podobało się to samo ;)

      Usuń
  7. Super ten żółty akcent bardzo mi się podoba :] Lubię śledzić te postępy w projektowaniu :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółty chodził za mną od długiego czasu :) Nie jest tak modny jak wszechobecne teraz biele, ale ja nie lubię podążać za modą :)

      Usuń
  8. Bardzo podobna lazienke mialam w mieszkaniu w PL :) Zostaje w obserwatorach bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szafkę pod umywalkę dałabym ciemny grafit, a projekt fajny i jedna najważniejsza zasada, że tobie się podoba :-) pozdrowienia z zaczytanego zakątka Happy Books :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że najważniejsze, by nam się podobała. W końcu to my będziemy z niej korzystać :)

      Usuń
  10. Żałuję, że nie miałam takiego podejścia do projektowania swojej łazienki. Poszłam na żywioł i teraz wściekam się z powodu zbyt wysokiej szafki z umywalką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba jeden z popularniejszych projektów domów. Zaintrygowałaś tą żółtą łazienką. Dosyć odważnie :) Ale masz rację - do odważnych świat należy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, kolor jest odważny, ale co ja zrobię, że taki nam się podobał :D

      Usuń
  12. Szafka z projektu jest chyba idealna dodaje takiego urozmaicenia a czarna sprawilaby ze byłoby zbyt ponuro w lazience!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego się właśnie obawiam. Z jednej strony chciałabym, żeby skontrastować czymś tę białą część łazienki, a z drugiej nie chciałabym, by było zbyt przytłaczająco.

      Usuń
  13. Mnie się podoba tak jak jest, nic nie zmieniaj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna nowoczesna łazienka - najważniejsze, żeby Tobie się podobało! Ja lubię intensywne kolory, ale ściany i duże powieszchnie wolę już teraz jasne, bo lubię też częste zmiany :D więc kolorem gram w dekoracjach i dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. E tam, nie liczy się kolor, tylko jak ten kolor zostanie wykorzystany w przestrzeni :) Pięknie zaprojektowana łazienka. Chciałabym już zobaczyć efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lada moment płytki będą położone, więc pochwalę się zdjęciami :)

      Usuń
  16. Bardzo ładna łazieneczka :) Stylu skandynawskiego jest już tak dużo, że fajnie zobaczyć coś "normalnego". Może półeczka beżowa będzie pasowała?

    OdpowiedzUsuń
  17. Szafka czarny mat! W ogóle bardzo, bardzo podoba mi się ten czarny kaloryfer - wygląda super 😃

    OdpowiedzUsuń
  18. Spory ten prysznic to jest dwuosobowa kabina ? czy taka obszerna po porostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co w niej jest obszernego? Standardowa 90x90. O kabinach dwuosobowych nie słyszałam, zawsze wymiar w centymerach widziałam ;) Może wysoki brodzik daje wrażenie, że jest ona duża.

      Usuń